چرا قند خون سطح بازی می کند نقش کلیدی در درمان نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چرا قند خون سطح بازی می کند نقش کلیدی در درمان نفروپاتی دیابتی

چرا سطح قند خون نقش کلیدی در درمان نفروپاتی دیابتی ایفا می کند؟ مشخص شده است که نفروپاتی دیابتی یک بیماری ثانویه ناشی از طولانی شرایط است اگر دیابت، به طوری که کنترل این بیماری اصلی برای درمان این بیماری بسیار مهم است. و سطح قند خون نقش کلیدی در کنترل دیابت ایفا می کند.

چرا بیمار نفروپاتی دیابتی باید توجه بالا به سطح قند خون خود را پرداخت؟

می دانم که اگر قند خون را به خوبی برای یک مدت طولانی کنترل نشود، در گلومرول، وجود خواهد شرایط فشار بالا، فیلتراسیون بالا و دیابت بالا infusion..the وجود می توانید همیشه باعث آسیب به سلول های اندوتلیال گلومرول، و همچنین، تابع اصلی از سلول های اندوتلیال است که برای کنترل قطر رگ های خونی، و کنترل پویا از جریان خون، زمانی که سلول های آسیب دیده باشند، وجود خواهد داشت نه گردش خون کافی داخلی کلیه، و برای کشنده است بافت کلیه، شما می دانید سلول ها توسط خون و اکسیژن تغذیه، پس از آن به شرط عدم خون و اکسیژن داخلی کلیه را تشکیل میدهد.

چگونه به کنترل سطح قند خون بالا؟

برای بسیاری از بیماران دیابتی، پزشکان برخی از داروها و یا انسولین توصیه به کنترل سطح قند خون خود را. به جز آن، پزشکان ممکن است برخی از راهنمایی رژیم غذایی برای شما، مانند غذاهای غنی از قند اجتناب و غیره تجویز کند.

اما آیا می دانید که، تمام کسانی که اقدامات فقط می تواند به شما قند خون در نسبتا پایین نگه دارید، آنها می تواند این مشکل را از ریشه آن را حل کند.

در اینجا من میکرو چینی پزشکی Osmotherapy برای شما، که نه تنها می تواند سطح قند خون خود را به خوبی کنترل، بلکه می تواند بیماری خود را به خوبی درمان توصیه می شود. با کمک از این درمان، بیمار نفروپاتی دیابتی یک زندگی با کیفیت بالا داشته باشد.

اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: